Er du personen, der kan favne projektledelse og samtidig spille dine kollegaer gode? Hos Uretek bliver du del af et tæt team, hvor alle bidrager til at komme i mål. Her er ingen vigtigere end andre, og de inkluderer og bakker op om hinanden. Hvis du samtidig er den nysgerrige, ihærdige type, der sætter sig grundigt ind i opgaverne, så er Uretek stedet for dig.
I Uretek er de kendt for at skubbe på udviklingen af mere fremtidssikre og ansvarlige løsninger i byggebranchen. Så brænder du også for at gøre en forskel på daglig basis? Så venter der måske en spændende fremtid i Uretek.
I samarbejde med dine kollegaer vil du som projektleder primært beskæftige dig med at udvikle og gennemføre projekter inden for skruepæle-fundering (ScrewFast Skruepæle®), stabilisering med Uretek Geoplus® i hele Danmark samt bygherrerådgivning. Efter et succesfuldt generationsskifte i ledelse/ejerkreds og en ny forretningsstrategi, er Uretek klar til at fortsætte vækstrejsen og imødekomme markedets behov for skånsomme og mere klimabevidste løsninger. Du kan med fordel læse mere om Uretek her.
Din arbejdsdag hos Uretek
Sammen med Uretek’s øvrige projektledere, har du ansvaret for at opstarte og drive dialogen med kunderne fra den første kontakt. Du driver dine egne projekter sikkert i mål og sparrer med dine kolleger om at finde den bedste løsning til den enkelte kunde. Du vil fra første dag mærke det fælles fokus på at sikre en god og tryg atmosfære for kolleger, kunder og samarbejdspartnere. Denne tilgang sætter sit tydelige aftryk, da Uretek er kendt for høj kundetilfredshed og kvalitet.
Din baggrund
Vi forestiller os, at du både har god erfaring inden for projektering og projektledelse, f.eks. fra bygge- eller rådgivningsbranchen. Du er ingeniøruddannet inden for byggeri – gerne med håndværksmæssig baggrund. Har du derudover erfaring med bygherrerådgivning vil dette være en fordel.
Derudover er det dig, som kan:
- Bidrage til strategisk udvikling og eksekvering
- Videreudvikle dokumentations- og beregningsgrundlag
- Analysere udbudsmateriale og afgive priser
- Udføre besigtigelser og kundemøder
- Samarbejde med kollegaer, bygherrer, rådgivere og leverandører
- Sikre en høj kundetilfredshed
Et godt match?
Et stærkt hensyn til omgivelser og miljø er en væsentlig del af Ureteks forretningsgrundlag, og vi leder efter dig, der deler overbevisningen om, at det er vejen frem inden for byggeriet.
Virksomhedskulturen og ledelsesstilen i Uretek er baseret på gensidig tillid. Det vægtes højt, at du går til arbejdet med engagement, faglighed og empati – og at du gør en indsats for at skabe gode relationer.
Ligeledes vil du opleve en hverdag med fleksibilitet og naturlig forståelse for, at arbejds- og privatlivet skal harmonere. Lønnen vil afspejle dine kvalifikationer og erfaring og ligger på et attraktivt niveau.
Interesseret i at høre mere?
Så søg stillingen ved at sende dit CV via knappen ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål, som ikke fremgår af annoncen, er du mere end velkommen til at kontakte Vibeke Winberg, chefkonsulent, Career, på tlf. 7332 5756.
Vi indkalder løbende til samtaler, da der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt – dog hører vi gerne fra dig, uanset hvornår du kan begynde i stillingen.
Bemærk venligst at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares, grundet persondataforordningen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135881